Back to work...

...men semestern på Rhodos var helt underbar. Solade (35 i skuggan), badade (27,4 i havet), åt & drack gott i en hel vecka!! Välbehövligt!

Alla var dessutom glada att Jonas hittat en jämlik kompis =) Bara en så´n sak =)))



Samma intressen & allt...;-)

När veckan var slut hade alla hemlängtan, utom jag. Skulle gärna stannat minst en vecka till. Så härligt utan alla krav & måsten, planering & logistik. Men som sagt, alla måste back to work...

Måste berätta,

Tid; 06.45   Förtiofem minuter innan planet till Rhodos skulle lyfta
Plats; Damtoaletten Arlanda
Närvarande; Åsa & jag

Utrop i högtalarna:

Detta meddelande gäller flight DK157 Rhodos avgång 07.30
Kan Mr Aschmad Muhammed Ahmid vara vänlig att uppsöka säkerhetskontrollen, alltså vi uppmanar Mr Aschmad Muhammed Ahmid att omedelbart bege sig till säkerhetskontrollen!
Vi tittade på skräckslaget på varandra...shit!! En till salmiacki!! :-/

Som ni förstår gick allt bra iaf :-)

Går just nu igenom en smärre "livskris", står inför en enorm utmaning som jag inte(!) har för avsikt att misslyckas med! Mer om det kommer i nästa inlägg, är inte riktigt mogen för det just nu. Men jag lovar att delge er.....

Vill avsluta med att önska Åsa ett stort lycka till med din nya satsning med Frendo. Du är hur dedikerad, engagerad & driftig som helst. Det kommer att bli så bra!!! =) Kram!

See You!

XDXD =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0