Underbara fredag :-)

Så skönt att det är helg igen. Hade ju en ganska lång ledighet, 6 dagar över påsk, och man blir lätt van :-) Nu gäller det att göra det bästa av lördagen. På söndag åker Jonas till Tyskland, hem torsdag. Då ska jag iväg till Malmö på utbildning, visning i Gnosjö lördag. Söndagen där åker Jonas till Norge & jobbar. Så vi ses väl typ runt 1:a maj igen :-/
Annars måste jag säga att jag saknar Hydromacken mer än jag trodde :-( Är ju van att hoppa in innan jobbet, snacka lite & ta en kopp kaffe. Bilen har gått dit ett par gånger av gammal vana sen den stängde.
Känner annars att jag är inne i nå´t slags "good flow" just nu. Det mesta går min väg just nu faktiskt. Kanske är det solen som gör att eventuella motgångar knappast noteras - och man fokuserar på det mer positiva i tillvaron :-) I så fall - mer sol till folket!
Jo förresten. Ett elände dras jag med. Benhelvetet har börjat bråka riktigt illa igen. Men nu ska jag in och få cortison i höftleden på onsdag så då går det ett tag igen. Jaja, jag har iaf två ben! Det är inte alla som har det :-P

Fått en del reaktioner på mitt förra inlägg. Det var absolut inte min mening att provocera! Men eftersom vissa tydligen blev det ändå, kanske det bevisar att tankarna faktiskt finns där hos fler än mig! Och det är ju valfritt att läsa här. Jag skriver faktiskt bara för min egen skull, för att det roar mig. Inte för dej eller någon annan. Fast visst, det är kul att du är här :-)

Ha en underbar helg!

See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0