Oh, no...

Kom ett blommogram till jobbet idag. 5 vackra röda rosor, & lite grönt. Och ett kort;
"Strul i Norge. Älskar dej!"
Fritt översatt; " Ställ in grillningen med Lotta & Thobias på torsdagkväll, tyvärr blir det ingen majeld och fyrverkerier i år heller, om du inte åker med barnen själv? Kommer inte hem som planerat nu heller, har vi tur kommer jag fredag. Eller eventuellt lördag. Allra senast på söndag iaf. Älskar dej!"

Tur att jag är flexibel. Och tålmodig!
Och att jag älskar dej! :-)


Kommentarer
Postat av: Hasse

Du är alltid välkommen till Stockholm, vi eldar häxor här också......... Inte för att du är en häxa....!!! Men det är roligt att läsa att du är "Flexibel och tålmodig" det kanske inte var dom första egenskaperna som dök upp i tanken... Men du vet att den dan jag känner att jag behöver lite styrning så kan vi flytta ihop och Jonas i lillstugan. Men det är ju helt klart att du känner dina löss på gången...!!! En underbar och förmodligen sann tolkning av den lilla texten på kortet..... Vi får väl hoppas att han kommer hem i tid, han är ju lite av en mästare på det han gör.

Han en bra valborg oavsett..... Hasse

2009-04-27 @ 22:33:41
Postat av: Andreas

Flexibel o tålmodig?????

2009-05-05 @ 09:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0